2012年8月6日月曜日

第5回カリグラファーズ・ギルド展 作品

This work was exhibited in the exhibition of Japanese Calligraphers Guild.
 Gallery in Tokyo was completed yesterday.
 This is a work with the material letterpress, apple paper, cardboard.


第5回カリグラファーズ・ギルド展 東京は昨日で終了致しました。私は東京のみです。
明晃印刷の高崎さんに私が書いた'結'を活版印刷をして頂き、芳川紙業の須川さんに和のダンボール、林檎和紙を成田さんにご協力を頂き今回の作品を作りました! 有り難うございました!!

0 件のコメント: